super awesome
sweet owner


hello peeps ! welcome to super awesome :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Cik Qistina
Others:   


pre-university

bismillah assalamualaikum :D hmm dah besar aku sekarang, 18 tahun dah. tak sangka betul kejap je masa berlalu. haa ni kawang nak cito sikit pasal isi borang upu ni. pehh gua pening gilos amogos.
nak pilih course la u lah macam macam lah. 
memang cita cita nak jadik doktor, tapi sekali nak pilih course, banyak gilos amogos pilihan.
tak tahu nak pilih yang mana and takut sangat tersalah pilih.
and borang tu pun dah submit tinggal nak print je esok.
harap sangat course tu bersesuaian dengan cara aku and in shaa Allah aku dapat bawak subjek tu.
amiin. sekarang tinggal tawakal je. mudah mudahan Allah permudahkan segala urusan aku.
dalam pilihan, aku mohon Asasi Sains Kesihatan Bersekutu, Asasi Sains Fizikal dengan Farmasi.
pehh memang kedoktoran lah semua tu kan. ingat nak mohon bahagian bahasa satu tapi
mama cakap tak payah. sebab maybe kalau tak dapat doktor, nak lah jugak aku
sambung course Bahasa Arab kan. kalau nak harap BM dengan BI tu haishh wallahu a'lam
dapat bawak ke tak. BM pungg terabur je hahahah.
so sebelum nak submit borang tu jangan lupa tiup tiup sikit kat komputer ke laptop ke iPad ke
segala jadah korang tu dulu ye. baca doa banyak banyak.
jangan lupa mohon biasiswa sekali.
in shaa Allah dapat. lagi lagi biasiswa JPA tu. pentinggg.
MARA dah takde biasiswa dah, dia bagi pinjaman je.
nanti kena bayar balik. haa lagi satu jangan lupa mohon zakat.
zakat pun ada biasiswa jugak. 
okay pape pun, selamat melangkah masuk ke alam pra universiti korang.

Ya Allah permudahkanlah segala urusan kami dan bantulah kami dalam menuntut ilmuMu ya Allah amiin