super awesome
sweet owner


hello peeps ! welcome to super awesome :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Cik Qistina
Others:   


instashop


hyee assalamualaikum wbt. saya nak umumkan yang saya ada instashop.
saya ada menjual pakaian muslimah seperti jubah cotton dengan pelbagai design dan warna, blouse, kemeja,
dress and telekung lycra dengan harga yang superb awesome. 
neggo harga? boleh je tapi ikut barang lah. ada certain baju yang dijual tak boleh neggo 
sebab saya agent je hehe. segala pakaian yang dijual termasuklah telekung lycra itu sendiri
dijual dengan harga antara RM30 ke atas dan RM120 ke bawah.
haa yang harga seratus lebih tu bukannya dress atau blouse tau.
tu harga untuk telekung lycra set anak dan ibu, woww sangat comel budak budak punya telekung.
kalau boleh, nak je sarung telekung tu tapi malangnya tak muat.
okay kalau nak tengok segala items yang saya jual tu, boleh follow 
instagram saya @jubahmama_collection
in shaa Allah saya akan memberikan servis yang terbaik.
segala pertanyaan boleh pm  saya tapi bukan di sini, boleh ws or wc saya.
no saya ada kat instagram tu okayy :)
gerenti rambang mata tengok segala appearel kat situ sebab memang sangat cantik.
feedback customer pun best, diorang sangat berpuas hati.
semoga muamalah yang dilakukan akan mendapat redha Allah S.W.T :) 

yang labuh itu indah. kita diperintahkan Allah untuk menutup aurat, bukan membalut aurat. take note dearies :*